Synergia systemu do zarządzania przedsiębiorstwem z systemem sprzedaży jest szczególnie istotna podczas prowadzenia firmy w modelu B2B, również tym, oferującym swoje produkty restauracjom, kawiarniom, czy hotelom. Partnerzy biznesowi posiadają bowiem indywidualne ceny, terminy płatności, czy limity kupieckie.
Prowadząc działalność zarówno detaliczną, jak i hurtową, warto stworzyć dedykowany panel dla kontrahentów biznesowych, który zarządzany jest za pomocą tego samego konta administracyjnego, co system dla B2C. Dostęp do treści panelu posiadają wyłącznie zalogowani i zweryfikowaniu użytkownicy, posiadający dane firmowe.
Specjalne ceny przywiązują kontrahentów do hurtownika. System sprzedaży dla branży HoReCa, dzięki odpowiedniej funkcjonalności, pozwala tworzyć indywidualne oferty cenowe dla stałych klientów oraz tych, którzy dokonują większych zakupów. Podczas kolejnych zamówień, tych samych produktów, system sprzedaży dla branży HoReCa sprawdza historię oraz kopiuje zlecenie. Rozwiązanie pozwala także klientowi poprosić o indywidualną ofertę z poziomu koszyka, dzięki czemu może otrzymać on specjalną cenę na jeden, konkretny zakup.
Nic tak nie zachęca do dokonywania zakupów jak promocje. Prowadząc firmę handlową skierowaną ofertą do restauracji, hoteli czy firm cateringowych, często stosuje się różne formy rabatowania. Można do nich zaliczyć między innymi: rabaty ilościowe, zależne, gratisy, czy darmową dostawę przy zakupie powyżej określonej ceny. Dedykowana funkcjonalność pozwala na bezproblemowe zarządzanie strategią rabatową przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwa prowadzące działalność w modelu B2B często zmagają się z problemem odzyskiwania należności oraz sprawną kontrolą nad przyznanym limitem kupieckim. Nowoczesny system sprzedaży dla branży HoReCa, poprzez dedykowane rozwiązanie, automatyzuje procesy windykacyjne i umożliwia blokowanie kolejnych zamówień w przypadku nierozliczonych płatności.
Jeśli przedsiębiorstwo posiada więcej niż jeden magazyn, kontrola nad znajdującymi się w nich towarami może być niezwykle trudna. Posiadając system sprzedaży dla branży HoReCa istotne jest rozwiązanie, ułatwiające zarządzanie poszczególnymi jednostkami oraz produktami znajdującymi się w ich obrębie.
Optymalizacja gospodarki magazynowej spędza sen z powiek niejednego przedsiębiorcy. Dedykowany system sprzedaży dla branży HoReCa posiada nowoczesne funkcjonalności, które umożliwiają automatyzację zamówień do dostawców.
Etykieta logistyczna to nośnik informacji w łańcuchu dostaw, w którym wszyscy uczestnicy porozumiewają się tym samym językiem. Polecana jest wszystkim przedsiębiorstwom, chcącym usprawnić procesy magazynowe i logistyczne. System sprzedaży dla branży HoReCa, dzięki dedykowanemu rozwiązaniu, umożliwia automatyzację procesu generowania etykiet logistycznych.
W przedsiębiorstwie, prawidłowe działanie takich obszarów jak: gospodarka magazynowa, logistyka, rozliczenia należności, sprzedaż, a także relacje z kontrahentami i dostawcami warunkują sukces biznesu. Hotele, restauracje, kawiarnie, czy firmy cateringowe potrzebują dostawców, którzy umożliwią komfortowe dokonywanie zamówień oraz zagwarantują sprawną realizację zlecenia. Według badań branża HoReCa będzie aktywnie rozwijać się, a więc - także dostawcy produktów, czy urządzeń dla tego rynku powinni dopasować rozwiązania do oczekiwań swoich kontrahentów. Nowoczesny system sprzedaży dla branży HoReCa pozwala między innymi na automatyzację kluczowych procesów i usprawnia codzienną pracę.