Case Study e-commerce: Diamante Wear

Diamante Wear to sklep, który jest wyłącznym producentem odzieży dla młodzieży oraz dzieci. Sklep specjalizuje się w sprzedaży ciuchów i dodatków w stylu streetwear. Jest to moda inspirowaną kulturą hip-hop, przestrzenią uliczną, która łączy w sobie luz, wygodę i oryginalność. Odbiorcami Diamante Wear są ludzie młodzi dlatego też marka obecna jest w najpopularniejszych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest).

Zobacz online

Najważniejsze wyzwania eCommerce

  • Przygotowanie zaawansowanego systemu eCommerce, który jest dostosowany do sprzedaży zagranicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku brytyjskiego,
  • Stworzenie integracji z programem magazynowo-księgowym Subiekt GT,
  • Integracja z Shopgate, stworzenie dedykowanej aplikacji mobilnej Diamante Wear,
  • Dostosowanie sklepu do użytkowników mobilnych, według najwyższych standardów responsive web design.

eCommerce bez granic

Nowy system eCommerce Diamante Wear od samego początku projektowany był z myślą o sprzedaży transgranicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku brytyjskiego. Klient może wybrać polską lub angielską wersję językową sklepu swobodnie przełączając się między nimi. Dodatkowo sklep posiada “flagę brytyjską”, czyli wersję sklepu dedykowaną na rynek brytyjski, gdzie ceny podane są w funtach brytyjskich.

Na etapie koszyka klient także może wybrać inny niż Polska kraj dostawy. Diamante, z powodzeniem realizuje wysyłkę m.in. do USA i Kanady, Norwegii czy na Islandię. Wysyłka międzynarodowa realizowana jest w porozumieniu z firmą kurierską UPS, a na terenie Polski poprzez integrację z Paczkomatami InPost.

Lista produktów Diamante Wear

Integracja z programem magazynowo-księgowym Subiekt GT

Przez wzgląd na sprzedaż zagraniczną i krajową oraz sklep detaliczny i hurtowy, sprawna obsługa klienta jest priorytetem i podstawą dobrego biznesu. Nowy sklep Diamante Wear posiada integrację z programem magazynowo-księgowym Subiekt GT. Za sprawną integrację odpowiada integrator, którego zadaniem jest automatycznie zbieranie oraz rozdzielanie wybranych informacji pomiędzy system sprzedaży oraz program ERP. Zakres integracji obejmuje m.in.: synchronizację danych, systematyczną aktualizację cen i stanów magazynowych oraz zarządzanie dokumentami.

W trakcie prac został wdrożony moduł PIP (Product Individual Price), który pozwala na indywidualny dobór cen i promocji w zależności od kraju sprzedaży. Moduł wyklucza konieczność - niekorzystnych z punktu widzenia klienta - przeliczeń walutowych.

Media społecznościowe i aplikacja Diamante Wear

Diamante Wear jako producent odzieży streetwear, czyli produktu dedykowanego ludziom młodym komunikuje obecność marki - poza sklepem internetowym - głównie w mediach społecznościowych. W tym celu wykorzystuje najpopularniejsze kanały dla ludzi młodych takie, jak: Snapchat, Facebook, Instagram, Pinterest.

Profil marki na portalu Pinterest

Nowy system eCommerce został zintegrowany z Shopgate, narzędziem do tworzenia dedykowanych aplikacji mobilnych. Dzięki temu rozwiązaniu klienci Diamante Wear mogą pobrać bezpłatną apkę, która umożliwa robienie zakupów przy jej użyciu.

By przyciągnąć uwagę młodych, marka Diamante angażuje się w akcje pop-up retail, czyli ideę tworzenia zaskakujących, unikatowych sklepów, które działają tylko przez określony czas. Tego typu akcje, na Zachodzie mają już kilkuletnią tradycję. W Polsce, pop-up store jest zjawiskiem stosunkowo nowym, ale z ogromnym potencjałem sprzedażowym. Marka Diamante Wear, szczególnie w sezonie wakacyjnym, organizuje lub patronuje imprezom muzycznym, w trakcie których można kupić odzież z kolekcji.

Pop-up store

Programy lojalnościowe, rabaty

Diamante Wear posiada program lojalnościowy, w którym przyznawane są punkty premium dla najbardziej lojalnych klientów. Dodatkowym bonusem “na start” jest rabat, który przysługuje nowemu klientowi za podanie adresu email. Premiowane są również recenzje produktów.

Rabat na pierwsze zakupy

Efekty prac

Efekt wdrożenia to nowoczesna, w pełni mobilna strona, posiadająca szereg usprawnień, które doskonale sprawdzają się na polskim i zagranicznym rynku e-commerce. Nowy sklep Diamante Wear odpowiada potrzebom młodego klienta, a sama marka dokłada wszelkich starań by być obecną wszędzie tam gdzie jej klient.

Zobacz następny Case ›

Tagi

integracja z Subkiet GT

mobile eCommerce

sklep detaliczny B2C

sklep hurtowy

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.