Sie können zu Versionen der Seite wechseln, deren Inhalt Ihrem Standort entspricht.

You can switch page to the version whose content is matched to your location.

Tworzymy kompletną platformę e-commerce, odpowiadającą na potrzeby Twojego biznesu

Case Study – New Balance Polska

New Balance to jedna z najbardziej znanych marek sportowych na świecie. To też jeden z największych producentów obuwia, odzieży i akcesoriów. Marka specjalizuje się przede wszystkim w produkcji obuwia do biegania. Na rynku polskim pojawiła się w 2000 roku. Sieć posiada siedemnaście sklepów stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju, w tym trzy outlety.

Zobacz online

Nasz stary sklep internetowy miał przestarzałą strukturę, był mało intuicyjny, nie był dopasowany do urzadzeń mobilnych. Potrzebowaliśmy zmian. Szukaliśmy firmy, która stworzy sklep on-line dopasowany do naszych potrzeb.

— Arkadiusz Kotula, E-commerce Manager newbalance.pl

Najważniejsze wyzwania e-commerce

  • Stworzenie przejrzystego i czytelnego layoutu zgodnego z międzynarodowym key visual marki.
  • Zaprojektowanie sklepu internetowego w responsive web design.
  • Stworzenie zaawansowanej integracji z programem magazynowo-księgowym Streamsoft Verto.
  • Usprawnienie procesów wyszukiwania produktów.

Responsywny layout dopasowany do międzynarodowego key visual marki

Firma posiada oficjalny key visual, który funkcjonuje zarówno w salonach stacjonarnych, jak i sklepach internetowych marki. Jednym z najważniejszych zadań podczas wdrożenia sklepu New Balance Polska było stworzenie layoutu, który wizualnie zbliżony byłby do obowiązujących standardów. Nawiązując do międzynarodowego key visual marki, zastosowano więc spójną kolorystykę oraz sposób rozmieszczenia treści na stronie.

Marka New Balance w swoich produktach kładzie akcent przede wszystkim na technologię. Dlatego ważne było, aby informacje o wszystkich parametrach technologicznych znalazły się na karcie produktu. To, w jaki sposób zostaną one ostatecznie zaprezentowane zależy od decyzji administratora sklepu. Może on wykorzystać do tego kilka wybranych metod - stosując opis, film bądź infografikę, a nawet wszystkie te trzy formy jednocześnie.

To, co wyróżnia sklep New Balance to niestandardowa prezentacja produktów. Zastosowano panoramiczny format zdjęć. Wprowadzono też animowane przyciski wzywające do działania, tzw. „call to action” (CTA), które nie tylko przyciągają uwagę, ale również cieszą się bardzo pozytywnym odbiorem wśród użytkowników.

Aby ułatwić klientom dostęp do oferty, sklep New Balance Polska został stworzony w oparciu o rozwiązanie, które pozwala dostosować stronę do jej prawidłowego wyświetlania się na każdym urządzeniu. Aby uzyskać najwyższy poziom funkcjonalności i użyteczności, prace oparte zostały o zasadę mobile first.

Użytkownicy mobile są dla nas niezwykle istotni. Wiemy, że jest to spora grupa klientów. Zdajemy sobie też sprawę, że oczekują oni od sklepów on-line dopasowania treści do urządzeń mobilnych, dlatego cieszymy się, że obecnie jesteśmy w stanie te oczekiwania spełnić.

— Arkadiusz Kotula, E-commerce Manager newbalance.pl

Innowacyjne rozwiązania dopasowane do polskiego rynku

Do nowego sklepu New Balance Polska zostały wprowadzone również inne, dopasowane do polskiego rynku rozwiązania. Buty New Balance charakteryzuje bogata kolorystyka. W celu lepszej prezentacji oferty na karcie produktu, zamiast standardowej palety barw, zastosowano miniatury produktów. Taki sposób prezentacji oferty to nie tylko możliwość łatwiejszego zapoznania się z dostępnym asortymentem, ale i lepsza opcja zwizualizowania dostępnych wariantów kolorystycznych.

Widok karty produktu

W sklepie New Balance Polska wdrożono zaawansowany moduł wyboru rozmiaru produktu poprzez wprowadzenie dwóch wariantów: rozmiaru i szerokości. Aktualnie, oprócz standardowej rozmiarówki europejskiej, sklep został przygotowany do sprzedaży butów o trzech rodzajach szerokości stopy: standardowej (D), szerokiej (2E) i bardzo szerokiej (4E).

Usprawnienie procesów wyszukiwania produktów

W celu maksymalnego usprawnienia procesów wyszukiwania produktów, w nowym sklepie New Balance, zastosowano wyszukiwarkę z graficznymi podpowiedziami oraz kategorie ukryte. Kategoriom administrator może przypisać indywidualną nazwę, opis, grafikę, a nawet - w przypadku np. akcji promocyjnej - dodatkowy, poziomy baner reklamowy zamieszczony bezpośrednio na stronie podkategorii. Dzięki temu, w bardzo przejrzysty i czytelny sposób, pod jedną kategorią produktów mogą zostać zaprezentowane wszystkie dostępne w jej ramach podkategorie.

Karta kategorii na tablecie

Integracja z programem magazynowo-księgowym Streamsoft Verto

Sklep posiada integrację z programem magazynowo-księgowym Streamsoft Verto. W zakres integracji wchodzi m.in.:

  • synchronizacja stanów magazynowych,
  • przenoszenie kartotek klientów do ERP,
  • synchronizanizacja zamówień sklepu internetowego z systemem ERP.

Zastosowanie integracji umożliwia stały dostęp do aktualnych informacji i wyraźnie wpływa na tempo realizacji zamówień.

Efekt wdrożenia i najbliższe zadania

Efekt wdrożenia to nowoczesna, w pełni mobilna strona, posiadająca szereg usprawnień, które doskonale sprawdzają się na polskim rynku e-commerce. To również ciekawe rozwiązania graficzne i nieszablonowa forma interakcji z użytkownikiem oraz przejrzysta i czytelna prezentacja oferty.

Kolejny etap rozwoju zakłada prace, których celem będzie wzrost efektywności menadżera wysyłek. Założeniem tych działań jest pełna automatyzacja procesów, a tym samym szybsze tempo realizacji zleceń. To wszystko realnie wpływa na podwyższenie zadowolenia i jakość obsługi klienta.

Podejmując współpracę z i-systems zależało nam na zachowaniu spójności z oficjalnym key visual’em marki, na automatyzacji procesów obsługi treści i zamówień oraz dopasowaniu strony do urządzeń mobilnych. Myślę, że efekt końcowy jest odbierany pozytywnie przez naszych klientów,a to właśnie na ich opinii najbardziej nam zależy.

— Arkadiusz Kotula, E-commerce Manager newbalance.pl

Zobacz następny Case ›

Tagi

integracja z ERP Streamsoft Verto

responsive web design

automatyzacja procesów sprzedażowych

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.