Tworzymy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji

OmniChannel - synergia online i offline

Sprzedawcy coraz częściej wchodzą w interakcje z klientami poprzez kilka kanałów. Umiejętne łączymy działania związane z mobilnością, poszerzaniem zasięgu oraz przenikaniem się świata online z offline.

Integracja kanałów sprzedaży

Obaliliśmy panujące przekonanie, że internet działa na szkodę dla sklepów stacjonarnych producenta. Według badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie i-systems, zapoznanie się z ofertą dostępną online zachęca do odwiedzenia sklepu stacjonarnego 79% ankietowanych. Z drugiej strony aż 88% osób kupiłby w internecie taki sam produkt, który wcześniej kupiło w sklepie stacjonarnym. Dlatego udostępniamy możliwość sprzedaży dla wszystkich urządzeń podłączonych do internetu (smartfon, tablet, web kiosk, telewizor) oraz tworzymy efekt synergii między kanałami sprzedaży.

Kontakt firmy z klientami w wielu miejscach

Poszerzamy zasięg prezentacji produktów dzięki integracji z nowymi kanałami sprzedaży. Zajmujemy się również:

  • Budową procesów Brick2Click mających na celu pełną integrację i dwukierunkowość sprzedaży stacjonarnej wraz z internetową. Wszystko po to, aby klient mógł swobodnie dokonywać rezerwacji, odbiorów i zwrotów w dowolnie wybranym przez niego kanale.
  • Udostępnianiem możliwość sprzedaży Device2Web dla wszystkich urządzeń podłączonych do internetu (smartfon, tablet, web kiosk, telewizor). Dostarczamy treści tak, aby wyświetlały się prawidło umożliwiając realizację zamówienia.
  • Poszerzamy zasięg prezentacji produktów poprzez rozwiązania eAve2Web integrując systemy e-commerce z nowymi kanałami sprzedaży (strefa marek, portale aukcyjne, domodi, allani, porównywarki cenowe). Wybieramy wartościowych partnerów, których integrujemy automatyzując wszelkie procesy.

Łączymy działania online i offline

Aż 90% ankietowanych w naszym badaniu chciałoby mieć możliwość zarezerwowania przez Internet produktu w sklepie stacjonarnym. 96% osób chciałoby mieć możliwość zwrotu w sklepie stacjonarnym towaru zakupionego w sklepie internetowym, a 96% osób chciałoby mieć możliwość sprawdzenia w Internecie dostępności produktów w sklepie stacjonarnym. Budujemy więc procesy mające na celu pełną integrację sprzedaży stacjonarnej wraz z internetową. Wszystko po to, aby klient mógł swobodnie dokonywać rezerwacji, odbiorów i zwrotów w dowolnie wybranym przez niego kanale.

Tagi

omnichannel

integracja online i offline

integracja kanałów sprzedaży

synergia online i offline

wielokanałowa sprzedaż

integracja sprzedaży internetowej

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.