Wizyta referencyjna
Możliwość sprawdzenia nowoczesnych rozwiązań eCommerce, przed podjęciem decyzji o wdrożeniu nowego sklepu internetowego, stanowi interesującą perspektywę dla właściciela firmy. Odpowiednio dobrane funkcjonalności będą bowiem wsparciem dla biznesu i pomogą w pozyskaniu dodatkowego grona lojalnych klientów.
Rozumiejąc chęć praktycznego poznania dedykowanych funkcji uruchomionych w sklepie internetowym, firmom zainteresowanym stworzeniem nowoczesnego i dopasowanego do współczesnego rynku systemu eCommerce, umożliwiamy przeprowadzenie wizyty referencyjnej.
Uczestnicząc w wizycie referencyjnej przyszły odbiorca systemu eCommerce może zapoznać się z działaniem dedykowanych rozwiązań znajdujących się w uruchomionym już sklepie internetowym. Pozna także korzyści płynące z automatyzacji takich procesów jak: kompletowanie zamówień, sposoby płatności, realizacja transakcji, czy prowadzenie działań marketingowych.
Obiektywne opinie o wdrożonym produkcie
Wizyta referencyjna to spotkanie odbywające się zazwyczaj w siedzibie klientów firmy i-systems. Spotkanie ma na celu sprawdzenie możliwych do wdrożenia rozwiązań, modułów i integracji. W trakcie takiej wizyty, przyszły klient naszej firmy może zapytać o opinie obecnych użytkowników systemu eCommerce, rozwiać swoje wątpliwości oraz sprawdzić które funkcjonalności będą dla niego najkorzystniejsze.
Podczas spotkania referencyjnego opinie na temat danego systemu nie wygłasza pracownik naszej firmy. O możliwościach systemu i uruchomionych rozwiązaniach opowiadają użytkownicy danego sklepu internetowego, czyli osoby z zarządu, dyrektorzy sprzedaży, szefowie logistyki, osoby odpowiedzialne za eCommerce oraz dyrektorzy finansowi. Osoby te przedstawiają w jakiej sytuacji była firma przed i w jakiej jest po wdrożeniu systemu eCommerce. Użytkownicy opowiadają również o tym, jakie mieli wątpliwości przed wdrożeniem nowego sklepu internetowego, jakie rozwiązania postanowili uruchomić i jak te funkcjonalności wpłynęły na rozwój ich biznesu. Dzięki wizycie referencyjnej potencjalny klient dowie się jakie wyzwania stawiane były przed wdrożonym systemem i jakie korzyści osiągnęła firma po zastosowaniu nowych rozwiązań. Pozna również efekty wdrożeń.
Poznanie rozwiązań w praktyce
Wizyta referencyjna to doskonała okazja, by zobaczyć jak poszczególne sektory firmy, odpowiedzialne za pozyskanie klienta, jego obsługę, a także działy księgowe i związane z logistyką, korzystają z uruchomionego systemu eCommerce oraz w jaki sposób wykorzystują uruchomione w nim rozwiązania. Uczestnictwo w spotkaniu referencyjnym pomoże w wyznaczeniu interesujących nas funkcjonalności, które będą wspierały prowadzoną działalność.
Firmy, które chciałyby od strony praktycznej poznać wdrożone przez nas rozwiązania eCommerce oraz korzyści płynące z ich zastosowania, zapraszamy do uczestnictwa w wizycie referencyjnej. Ze względu na odmienną specyfikę sprzedaży w różnych modelach biznesowych, spotkania referencyjne organizowane są w firmach ukierunkowanych na model B2B lub w firmach prowadzących działania B2C.