Sie können zu Versionen der Seite wechseln, deren Inhalt Ihrem Standort entspricht.

You can switch page to the version whose content is matched to your location.

Tworzymy kompletną platformę e-commerce, odpowiadającą na potrzeby Twojego biznesu

Stałe wsparcie w rozwoju biznesu

Mamy świadomość, że standardowe rozwiązania w e-commerce to za mało, dlatego od początku działalności wszystkie wdrożenia opieramy na autorskim oprogramowaniu. Taki sposób działania daje możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, a tym samym szansę stałego rozwoju systemu.

Gwarancja usług

Współpraca z działem supportu rozpoczyna się od konsultacji, po której sporządzana jest umowa SLA (Service Level Agreement). W sposób indywidualny określa ona warunki świadczonej usługi.

Dedykowany system wsparcia

Support niesie za sobą szereg korzyści, które pozwalają na planowanie produkcji z uwzględnieniem faktycznych potrzeb klienta. W ramach usługi gwarantujemy:

  • Dostęp do panelu klienta i bazy wiedzy,
  • Monitoring usług,
  • Gwarantowany czas reakcji zgłoszeń krytycznych dla sklepów działających na serwerach i-systems (w czasie pracy 2h, poza godzinami pracy 4h),
  • Stałą ilość godzin programistycznych na atrakcyjnych warunkach cenowych,
  • Niezmienną cene godzin programistycznych po wykorzystaniu pakietu,
  • Możliwość zaplanowania zmian wprowadzanych w systemie,
  • Wersję developerską strony, która umożliwia podgląd i testowanie nowych funkcjonalności (przygotowywana przy wprowadzaniu większych modułów).

Taki model współpracy charakteryzuje się znaczącym ograniczeniem kosztów produkcji, zwiększeniem skuteczności i skróceniem czasu tworzenia nowych funkcjonalności.

Dedykowany opiekun

W ramach usługi supportu każdemu klientowi zostaje przydzielony opiekun, który prowadzi jego projekt i z którym później utrzymuje kontakt. Umożliwia to szybkie i sprawne porozumiewanie się oraz wpływa na tempo pracy.

Autorski system komunikacji

Wszystkie działania związane z rozwojem systemów e-commerce klientów i obieg informacji na linii klient - support odbywa się za pośrednictwem autorskiego systemu komunikacji - panelu klienta. Jest to wygodne narzędzie do bezpośredniego porozumiewania się, które można używać zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych. Panel to nie tylko sprawny kanał komunikacji. Każdy klient otrzymując dostęp, ma pełny wgląd w swoje zgłoszenia serwisowe, wyceny i przepracowane godziny oraz bazę wiedzy - miejsce, w którym znajdzie informacje, m.in. na temat dodatkowych usług czy modułów.

Panel - jak to działa

Panel klienta jest bardzo intuicyjny. Aby zamieścić zgłoszenie wystarczy, żeby klient zalogował się do panelu, wybrał z dostępnych rodzajów zgłoszeń to, które dotyczy jego sprawy, krótko je opisał i dodał do zleceń. Następnie zgłoszenie podejmowane jest przez opiekuna klienta i klasyfikowane. W zależności od charakteru zlecenia trafia do serwisu (w przypadku błędów) lub wyceny (dla nowych modułów, funkcjonalności). Zlecenie prac jest szacowane przez programistów i opiekuna klienta.

Panel kontaktowy daje klientom pełen wgląd do przebiegu prac nad ich systemem. Dostęp do niego może mieć nawet kilka osób z firmy. Każda z nich posiada swoje indywidualne, przypisane z imienia i nazwiska konto. W panelu klient ma do wyboru trzy rodzaje zgłoszeń:

  • Zlecenia - zgłoszenia związane z dodawaniem nowych modułów, funkcjonalności oraz zgłoszenia serwisowe.
  • Wsparcie techniczne - zgłoszenie, za pomocą którego klient może dopytać o istniejące rozwiązania i poprosić o pomoc w wyborze dostępnych funkcjonalności, które przydadzą się w jego sklepie.
  • Błędy - zgłoszenie błędów w systemie. Gwarantowany czas reakcji na błędy określany jest przez umowę.

Ochrona 24/7

Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie systemów e-commerce klientów, zapewniamy gwarantowany czas reakcji dla sklepów działających na serwerach i-systems. W tym celu nad systemem czuwa dyżur programistyczny. Działa on 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu również w dni wolne od pracy i w święta. W sytuacji, gdy po godzinach pracy w panelu pojawia się błąd ze statusem natychmiastowym, system automatycznie wysyła powiadomienia SMS do osoby pełniącej dyżur, która zajmuje się awarią do momentu jej usunięcia.

Model rozliczeń i raportowanie postępów prac

Nasze prace nad rozwojem systemów e-commerce dokonywane są w modelu time&material, w którym rozliczenie następuje na podstawie realnie przepracowanych godzin. Wszystko odbywa się na podstawie szczegółowych uzgodnień i jest potwierdzane raportem z wykonywanych prac.

Taki sposób rozliczeń pozwala w precyzyjny sposób zarządzać czasem i kosztem rozwoju systemu e-commerce.

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.