Tworzymy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji

Panel Tickets

Umiejętność skutecznego zarządzania procesami wewnętrznymi oraz uporządkowanie przepływów informacyjnych jest warunkiem koniecznym efektywnego funkcjonowania nowoczesnej firmy na rynku. W i-systems podstawowym narzędziem, zapewniającym kompleksową obsługę procesów wewnętrznych i umożliwiającym skuteczną współpracę z klientem jest Panel Tickets. To autorskie narzędzie zaprojektowane przez wewnętrzny dział R&D, który stale rozwija funkcjonalności wdrożonego rozwiązania.

Panel Tickets - procesy wewnętrzne pod kontrolą

Panel Tickets jest webową aplikacją, służącą do efektywnego zarządzania zasobami i strukturami firmy. W pełni autorskie narzędzie i-systems, stanowi bazę wiedzy o firmie i pracownikach. Do jego kluczowych funkcjonalności zaliczyć można przydzielanie zadań w formie tzw. ticketów, nadawanie uprawnień pracownikom, kontrolę czasu pracy i statusu wykonywanych poleceń. Panel obsługuje również procesy wewnętrzne firmy, zarządzając wszystkimi jej zasobami. Narzędzie posiada także rozbudowane funkcjonalności związane z kompleksową współpracą z klientami. Dodatkowo zawiera szczegółowe informacje na temat realizowanych przez firmę projektów i zleceń. Pozwala również na tworzenie ofert handlowych, zarządzanie należnościami oraz obsługę księgową.

  • Pełna baza wiedzy na temat firmy i pracowników
  • Dziennik aktywności pracowników i zespołów
  • Przydzielanie zadań do wykonania pracownikom i zespołom
  • Kontrola czasu pracy i statusu wykonanych zadań
  • Kalendarz zasobów kadrowych
  • Moduł rezerwacji sal konferencyjnych
  • Platforma komunikacji wewnętrznej
  • Zbiór informacji o realizowanych projektach z różnymi poziomami dostępów
  • Baza klientów
  • Obsługa i kontrola płatności kontrahentów

Skuteczna współpraca z klientem

Budowa systemu e-commerce w i-systems wymaga zaangażowania obu stron i opiera się na jasnych zasadach współpracy. Narzędzie Tickets wykorzystywane jest także w codziennych relacjach z klientem. Panel zgłoszeń pozwala na bieżące śledzenie postępów prac w projekcie przez klienta. W sposób uporządkowany umożliwia przyjmowanie, klasyfikowanie i delegowanie zgłoszeń klientów, a w konsekwencji pomaga sprawnie rozwiązywać opisane w nich problemy. W panelu znajdują się również wszelkie dokumenty księgowe i finansowe, dotyczące współpracy z firmą i-systems. Po zakończeniu wdrożenia, klient nie przestaje korzystać z narzędzia – służy ono później jako panel wsparcia technicznego.

  • Transparentne procedury współpracy, oparte na skutecznej komunikacji
  • Pełna baza wiedzy na temat postępu realizowanych projektów
  • Panel wymiany informacji na temat projektu
  • Kontrola czasu pracy, przydzielonych zasobów i statusu wykonania zadania
  • Bieżący dostęp do dokumentów księgowych, finansowych i administracyjnych
  • Weryfikacja rozliczeń na podstawie generowanych w panelu raportów

Panel Tickets jako produkt i-systems

Dział R&D firmy i-systems stale rozwija funkcjonalności Panelu Tickets, tak aby nie tylko spełniał wymagania wewnętrzne firmy, ale służył również jako narzędzie usprawniające procesy zarządcze w innych przedsiębiorstwach. Panel Zleceń oferowany przez i-systems jest narzędziem zapewniającym kompleksowość działania wewnątrz organizacji, porządkującym przepływ informacji i skuteczną obsługę relacji z pracownikami.

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.