Panel Tickets jest webową aplikacją, służącą do efektywnego zarządzania zasobami i strukturami firmy. W pełni autorskie narzędzie i-systems, stanowi bazę wiedzy o firmie i pracownikach. Do jego kluczowych funkcjonalności zaliczyć można przydzielanie zadań w formie tzw. ticketów, nadawanie uprawnień pracownikom, kontrolę czasu pracy i statusu wykonywanych poleceń. Panel obsługuje również procesy wewnętrzne firmy, zarządzając wszystkimi jej zasobami. Narzędzie posiada także rozbudowane funkcjonalności związane z kompleksową współpracą z klientami. Dodatkowo zawiera szczegółowe informacje na temat realizowanych przez firmę projektów i zleceń. Pozwala również na tworzenie ofert handlowych, zarządzanie należnościami oraz obsługę księgową.
Budowa systemu e-commerce w i-systems wymaga zaangażowania obu stron i opiera się na jasnych zasadach współpracy. Narzędzie Tickets wykorzystywane jest także w codziennych relacjach z klientem. Panel zgłoszeń pozwala na bieżące śledzenie postępów prac w projekcie przez klienta. W sposób uporządkowany umożliwia przyjmowanie, klasyfikowanie i delegowanie zgłoszeń klientów, a w konsekwencji pomaga sprawnie rozwiązywać opisane w nich problemy. W panelu znajdują się również wszelkie dokumenty księgowe i finansowe, dotyczące współpracy z firmą i-systems. Po zakończeniu wdrożenia, klient nie przestaje korzystać z narzędzia – służy ono później jako panel wsparcia technicznego.
Dział R&D firmy i-systems stale rozwija funkcjonalności Panelu Tickets, tak aby nie tylko spełniał wymagania wewnętrzne firmy, ale służył również jako narzędzie usprawniające procesy zarządcze w innych przedsiębiorstwach. Panel Zleceń oferowany przez i-systems jest narzędziem zapewniającym kompleksowość działania wewnątrz organizacji, porządkującym przepływ informacji i skuteczną obsługę relacji z pracownikami.