W branży meblarskiej, jak w innych branżach, liczy się szybka dostawa zamówionych towarów do klienta. System sprzedaży dla branży meblarskiej posiada rozwiązanie, które pozwala “pożyczać” produkty z innych zamówień, aby część z nich realizować szybciej.
Automatyzacja składania zamówień u dostawców jest jednym z najważniejszych procesów dla branży meblarskiej, w prowadzeniu sprzedaży online. Rozwiązanie wspiera firmę w tzw. zamówieniach just in time, ułatwia zarządzanie dostawami oraz ogranicza do minimum ryzyko powstania pomyłek w składanych zamówieniach.
Obniżki sezonowe, akcje promocyjne typu kup 3 i otrzymaj 1 gratis, rabat 5% po przekroczeniu danej kwoty - istnieje wiele rodzajów rabatów. System sprzedaży dla branży meblarskiej posiada rozwiązanie, które ułatwia zarządzanie wszystkimi rabatami. Umożliwia ono łatwe obliczanie zastosowanych zniżek oraz ustalanie hierarchii aktywnych rabatów. Dzięki temu, będzie zawsze istnieć balans między opłacalnością sprzedaży, a zadowoleniem klienta ze zniżki.
Zespół i-systems stworzył rozwiązanie pozwalające na zarządzanie sprzedażą, magazynami i logistyką z jednego panelu administratora. Budowanie sklepów na różnych domenach pozwala także na kierowanie klienta na tematyczne strony, dotyczące konkretnego asortymentu. Dzięki temu można również wyodrębnić platformy sprzedażowe dla klientów B2B i B2C.
Branża meblarska, jak wszystkie branże, wymaga indywidualnego podejścia. Często w tym sektorze zdarza się, że klienci długo oczekują na swoje zamówienia. To z kolei zniechęca do kolejnych zakupów. System sprzedaży dla branży meblarskiej powinien więc zawierać rozwiązania, które umożliwiają otrzymywanie produktów od dostawców w jak najszybszym czasie, żeby następnie skompletować zamówienia i wysłać je do klientów.