Do tej pory firmy poszukujące platformy sprzedażowej w chmurze musiały wybierać między dwoma odrębnymi modelami dostarczania usług: single-tenant lub multi-tenant. Dostosowanie się do jednego z nich wymagało pójścia na kompromis w kwestiach bezpieczeństwa, wydajności czy skalowalności biznesu, co mogło ograniczać ich konkurencyjność.
Nasz autorski model dostarczania usług w chmurze hybrid-tenant łączy w sobie wybrane korzyści tych dwóch tradycyjnych modeli. Hybrydowe podejście zapewnia przewagę i konkurencyjność każdej firmie prowadzącej biznes e-commerce, pozwalając na dostosowanie systemu do jej faktycznych potrzeb.
Czerp korzyści z najlepszych cech charakterystycznych dla modeli single-tenant i multi-tenant:
Aby utrzymać konkurencyjność, firmy często stają przed wyzwaniem aktualizacji swojego oprogramowania e-commerce. W wielu przypadkach aktualizacje dokonywane są przynajmniej raz w roku, a proces ten potrafi trwać nawet kilka tygodni. Generuje to często nieprzewidywalne koszty związane z rozwojem platformy, utrzymaniem jej jakości oraz z działaniami wdrożeniowymi, nie wspominając o utraconych możliwościach biznesowych, wynikających z braku dostępu do najnowszych funkcji czy przestoju sklepu.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, rozwiązaliśmy jeden z ich kluczowych problemów, całkowicie eliminując proces ręcznej aktualizacji i zapewniając codzienną automatyczną aktualizację systemu. Przekłada się to na znaczne zmniejszenie kosztów operacyjnych, ograniczenie przestojów i zwiększenie ich konkurencyjności.
Aby utrzymywać swoją konkurencyjność na najwyższym poziomie, sprzedawcy chcą mieć możliwość docierania ze swoim komunikatem do jak najszerszego grona odbiorców. Nasz system bazujący na modelu headless umożliwia firmom stworzenie jednej treści i dystrybuowanie jej w różnych kanałach sprzedaży i na wszystkich urządzeniach, niezależnie od ich interfejsu.
Dzięki architekturze headless back-end platformy oddzielony jest od jej front-endu, umożliwiając tym samym szybki rozwój i wdrażanie nowych sklepów oraz punktów kontaktu z klientami, takich jak strony internetowe, aplikacje mobilne lub systemy prezentacji produktów w sklepie.
W przeciwieństwie do wielu monolitycznych platform e-commerce, którym brakuje elastyczności i modułowości, nasz system bazuje na architekturze opartej o mikroserwisy. Mikroserwisy są elementami składowymi reprezentującymi poszczególne obszary lub funkcje systemu, które mogą być niezależnie rozwijane i wdrażane.
Wykorzystywane przez nas mikroserwisy zapewniają naszym klientom możliwość znacznie szybszego i bardziej niezależnego skalowania ich biznesu poprzez ograniczenie technologicznych wąskich gardeł, które mogłyby utrudniać długoterminowy rozwój firmy.