Tworzymy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji

Polityka prywatności

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Twoich danych osobowych jest i-Systems spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Opolu przy ul. Żniwnej 3, oddział: Gliwice, ul. Bojkowska 47, zarejestrowana pod numerem KRS 0000536349, NIP 7542978349, REGON 160261363.

DANE OSOBOWE

  • Jeśli chcesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, wycenić szacunkowy koszt wdrożenia systemu e-commerce, umówić się na prezentację systemu lub też zapisać się na nasz newsletter zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych. Będą one przetwarzane tylko do celu, w jakim zostały pozyskane.
  • Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia przez nas usług.
  • Skutkiem niepodania danych osobowych będzie:
    • - brak możliwości nawiązania kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy
    • - brak możliwości otrzymywania newslettera
    • - brak możliwości oceny szacunkowego kosztu wdrożenia systemu e-commerce

CEL PRZETWARZANIA DANYCH

Twoje dane osobowe są przetwarzane przez nas we wskazanych poniżej celach:

  • - odpowiedź na Twoje pytanie zadane poprzez formularze kontaktowe
  • - ocena szacunkowego kosztu wdrożenia usługi e-commerce
  • - przesyłanie newslettera
  • - marketing bezpośredni

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będą przetwarzane tylko przez okres, w którym będziemy mieli podstawę prawną, czyli do momentu, w którym nie cofniesz zgody na przetwarzanie danych, lub cel zostanie zrealizowany.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Dbamy o Twoje dane osobowe stosując odpowiednie środki organizacyjne i techniczne. Stosujemy zabezpieczenia na naszej stronie, m.in. szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

TWOJE PRAWA

Masz prawo do dostępu, wglądu, sprostowania, usuwania lub ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. W przypadku naruszeń możesz również skorzystać z prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego - od 25 maja 2018 r. to Prezes Urzędu Ochrony Danych.

MOŻLIWOŚĆ COFNIĘCIA ZGODY

W dowolnym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych – wystarczy, że nas o tym poinformujesz. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce „kontakt”. Jeśli przestaną interesować Cię informacje z branży e-commerce, możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez kliknięcie w link “Rezygnacja z otrzymywania wiadomości” znajdujący się w stopce każdej wiadomości.

PROFILOWANIE

Na naszej stronie automatycznie dopasowujemy treści (głównie marketingowe) do Twoich zainteresowań, czy potrzeb, czyli dokonujemy profilowania, wykorzystując do tego Twoje dane. Jednak w wyniku tego zautomatyzowanego procesu nie są podejmowane żadne decyzje, które mogłyby wywołać wobec Ciebie skutki prawne lub wpływać na Ciebie w podobnie istotny sposób.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Formularz kontaktowy wymaga od Ciebie podania podstawowych danych osobowych w postaci Twojego imienia, nazwiska oraz adresu mailowego – są to dane, które pozwolą nam odpowiedzieć Ci na zadane przez Ciebie pytanie za pomocą formularza kontaktowego. Możesz podać nam również swój numer telefonu, byśmy mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu odpowiedzi na Twoje pytanie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do momentu zrealizowania celu, czyli złożenia drogą mailową lub telefoniczną odpowiedzi na Twoje pytanie.

FORMULARZ WYCENY KOSZTU WDROŻENIA

Formularz ten wymaga od Ciebie podania podstawowych danych dotyczących Twojej firmy oraz danych osobowych w postaci Twojego imienia, nazwiska oraz adresu mailowego – są to dane, które pozwolą nam obliczyć i udostępnić Ci szacunkowy koszt wdrożenia. Możesz podać nam również swój numer telefonu, byśmy mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą tego formularza, jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do momentu zrealizowania celu, czyli przedstawienia Ci szacunkowego kosztu wdrożenia naszego systemu e-commerce.

Formularz umówienia się na prezentację systemu

Formularz ten wymaga od Ciebie podania podstawowych danych dotyczących Twojej firmy oraz danych osobowych w postaci Twojego imienia, nazwiska oraz adresu mailowego – są to dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą w celu umówienia prezentacji systemu. Możesz podać nam również swój numer telefonu, byśmy mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą tego formularza, jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do momentu zrealizowania celu, czyli umówienia spotkania dotyczącego prezentacji systemu.

NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać od nas newsletter wystarczy, że podasz swój adres e-mail i imię. Korzystanie z usługi newslettera jest bezpłatne, dobrowolne i bezterminowe. Jeśli przestaniesz być zainteresowany naszymi wiadomościami z branży e-commerce, w dowolnym momencie, w prosty sposób, możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera (patrz punkt: Możliwość cofnięcia zgody). Wiadomości e-mail są wysyłane za pośrednictwem podmiotu przetwarzającego, z którym administrator zawarł stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych.

PLIKI COOKIES

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator i-Systems spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą pod adresem w Opolu przy ul. Żniwnej 3, oddział: Gliwice, ul. Bojkowska 47.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    5. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Sekcja PLIKI COOKIES jest opracowany na podstawie wzoru udostępnionego przez IAB Polska.

ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, jeśli będzie tego wymagać obowiązujące prawo, bądź ulegną zmianie warunki wpływające na przetwarzania danych osobowych, bądź funkcjonowanie strony. Aktualny tekst polityki prywatności zawsze znajdziesz pod adresem: https://www.i-systems.pl/polityka-prywatnosci

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.