Dzięki nowemu rodzajowi interakcji, lookbooki przyciągają uwagę klientów na dłużej. Według badań, wielu użytkowników chciałby mieć możliwość dokonywania zakupów w ten właśnie sposób.
Tworzenie wielu różniących się graficznie stron docelowych wraz z przyjaznymi linkami
Dowolna liczba sekcji zdjęć modeli wraz z przypisanymi do nich produktami oraz opisem
Dowolność graficzna szablonów dająca wiele możliwości
Możliwość dodania video
Wysokiej jakości zdjęcia produktów w ich naturalnym środowisku
Ułatwienie użytkownikowi dokonania wyboru w skompletowaniu zestawu ubioru
Oferujemy wykonanie rozbudowy strony głównej Twojego sklepu o dodatkową treść. Dedykowane sekcje przyciągają uwagę i zatrzymują użytkowników na dłużej.
Analiza obecnej strony głównej sklepu oraz profilu biznesu
Koncepcja i wykonanie nowych sekcji, np.: filmy, kreacje lookbookowe, specjalne kategorie, oferta dnia, zestawy i inne
Moduł “Powiadomienia o dostępności produktów” umożliwia klientowi zapisanie się do powiadomień na temat danego produktu. Klient otrzymuje powiadomienie jak produkt ponownie pojawi się na stanie jako dostępny do kupienia.
Przypomnienie klientowi o ofercie
Możliwość pozyskiwania dodatkowych danych, np. zainteresowania danym produktem, budowania strategii marketingowej
Ograniczenie korespondencji dot. tego, czy dany produkt jest już dostępny
Nakłonienie klienta do ponownego rozpatrzenia zakupu danego produktu
Rekomendacje produktów poprzez analizę pogody, jaka panuje w miejscu korzystania z sieci przez klienta docelowego to rozwiązanie, które pozwoli spersonalizować ofertę oraz zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Tworzenie kategorii produktów, które dopasowane są do pogody
Automatyczne wybieranie najbliższej dla użytkownika miejscowości, dopasowanie aktualnej pogody do tego miejsca oraz przypisanie produktów odpowiednich do warunków pogodowych
Tworzenie własnej listy miejscowości i regionów (np. morze, góry), która odpowiadać będzie rodzajowi produktów w sklepie
Pozwala poznać lepiej abonentów newslettera, dzięki czemu można prowadzić skuteczniejsze kampanie marketingowe wysyłając precyzyjnie targetowane newslettery.
Dedykowana strona zapisu do newslettera
Poznanie obszarów zainteresowań abonenta pozwala tworzyć dedykowane newslettery
Poznanie daty urodzin abonenta umożliwia prowadzenie akcji marketingowych związanych z urodzinami
Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.