Sie können zu Versionen der Seite wechseln, deren Inhalt Ihrem Standort entspricht.

You can switch page to the version whose content is matched to your location.

Tworzymy kompletną platformę e-commerce, odpowiadającą na potrzeby Twojego biznesu

System sprzedaży dla branży elektronicznej

Tworzymy dedykowane rozwiązania sprzedażowe dla rynku elektronicznego. System sprzedaży dla branży elektronicznej oparty o oprogramowanie i-systems, usprawnia kluczowe procesy w przedsiębiorstwach, oferujących sprzedaż części, podzespołów i komponentów elektronicznych. Zapewniamy pełną integrację z systemami magazynowo - księgowymi, sprawną obsługę procesów logistycznych oraz rozwiązania sprzedażowe, odpowiadające potrzebom dystrybutorów, producentów i hurtowników.

Przykładowe rozwiązania dla branży elektronicznej

Pełna integracja z systemem ERP

System sprzedaży dla branży elektronicznej, zintegrowany z systemem ERP umożliwia sprawne zarządzanie zasobami firmy. Automatyzacja procesów kupna i sprzedaży pozwala na znaczną oszczędność czasu i uniknięcie ewentualnych pomyłek.

  • Sprawne zarządzanie zasobami firmy
  • Ułatwiona wymiana informacji między systemem e-commerce, a systemem ERP
  • Automatyzacja kluczowych procesów administracyjnych i sprzedażowych
  • Synchronizacja danych o dostawach, cenach, czy dostępności produktów

Dedykowany panel B2B z dostępem do kluczowych danych

Sprzedaż skierowana na klienta hurtowego często związana jest z rocznymi umowami handlowymi, limitami kupieckimi, czy specjalnymi ofertami cenowymi. Nowoczesny system sprzedaży dla branży elektronicznej posiada funkcjonalności, które umożliwią kontrahentom: sprawdzenie historii ich zamówień, śledzenie statusu przesyłki, wgląd do faktur, kontrolę stanu limitu kupieckiego, a nawet dostęp do bazy wiedzy.

  • Ułatwienie codziennej współpracy z kontrahentami
  • Odciążenie dla działu obsługi klienta, dzięki zebraniu najważniejszych informacji o warunkach współpracy oraz produktach w panelu kontrahenta

Indywidualne ceny sprzedaży

Współpraca z klientem hurtowym wymaga elastyczności ofertowej. Dedykowane rozwiązanie systemu sprzedaży umożliwia tworzenie spersonalizowanych ofert dla konkretnych klientów biznesowych. W sytuacji, gdy klient chce złożyć szczególne zamówienie (np. znacznie większe niż zazwyczaj), z poziomu koszyka może poprosić o specjalną ofertę na ten, konkretny zakup.

  • Zwiększenie sprzedaży poprzez indywidualne podejście do kontrahenta
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi
  • Skrócenie czasu składania i realizacji zleceń, dzięki możliwości kopiowania złożonych wcześniej tych samych zamówień

Sprawna realizacja zamówień kontrahentów poprzez Multikoszyk

Przedsiębiorstwa oferujące sprzedaż elementów elektronicznych potrzebują funkcjonalności, które ułatwiłyby kontrahentom składanie jednocześnie zamówień dla kilku swoich klientów docelowych. Chcąc usprawnić proces zamówień hurtowych i zwiększyć możliwości zakupowe klientów biznesowych, warto wdrożyć multikoszyk. System sprzedaży dla branży elektronicznej powinien posiadać rozwiązania, które umożliwią klientowi B2B, podczas składania zamówień, zdefiniowanie listy swoich klientów docelowych oraz równoległe komponowanie dla nich zamówienia w dedykowanych koszykach.

  • Jednoczesne tworzenie kilku koszyków dla różnych klientów docelowych
  • Automatyczne naliczanie rabatów i zniżek
  • Łatwy sposób tworzenia zamówień, poprzez nadanie nazw koszykom oraz własnych nazw produktom
  • Wsparcie w sprawnej realizacji zamówień kontrahentów firmy

Sprawne wyszukanie produktów w systemie sprzedażowym

Prowadząc działalność oferującą szeroki zakres asortymentowy, niezwykle istotnym elementem jest wdrożenie w sklepie funkcjonalności, które pozwolą na łatwe wyszukanie potrzebnych produktów. Dedykowany system sprzedaży dla branży elektronicznej posiada rozwiązania, które umożliwią znalezienie odpowiedniego towaru po nazwie, kodzie, wariantach, opisie, producencie, czy słowach kluczowych. Funkcjonalność podpowiada również, jaki produkt może być wyszukiwany w sytuacji, gdy klient nie podał poprawnie zapytania np. wpisał nazwę bez polskich znaków lub z literówką.

  • Ułatwienie procesu dokonywania zamówień
  • Budowanie lojalności kontrahenta dzięki, sprawnemu wyszukiwaniu produktów

Rozbudowana karta produktów

Nierzadko, specyfika sprzedawanego produktu sprawia, że karta produktu w sklepie musi posiadać dodatkowe załączniki lub spory content. System sprzedaży dla branży elektronicznej, tworzony przez i-systems, pozwala na tworzenie rozbudowanych kart produktowych. Mogą one zawierać między innymi: obszerne opisy, formularze, opinie, załączniki, piktogramy czy materiały video. Jednocześnie, zwracamy szczególną uwagę na przejrzystość i czytelność strony.

  • Możliwość zwiększenia sprzedaży, poprzez zamieszczenie kluczowych informacji o produkcie
  • Odciążenie pracy działu obsługi klienta

Podatek międzynarodowy

Sprzedając poza granice kraju warto skorzystać z rozwiązania, które umożliwi sprawne zarządzanie różnymi stawkami podatku od towarów i usług. Dedykowane funkcjonalności pozwolą: skonfigurować odpowiednie stawki VAT dla każdego kraju dostawy, określić odpowiedni podatek dla sprzedaży detalicznej i hurtowej oraz automatycznie przeliczyć wartości netto/brutto, w czasie rzeczywistym.

  • Ułatwienie pracy księgowości przedsiębiorstwa
  • Sprawne zarządzanie należnościami
  • Określenie wartości VAT w krajach, dla tego samego produktu
  • Eliminacja błędów, które mogłyby powstać przy ręcznym przeliczaniu danych
  • Idealne rozwiązanie dla firm prowadzących handel transgraniczny, posiadających wielojęzyczny system sprzedaży dla branży elektronicznej

Minimum logistyczne

Szczególnie istotnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które oferują drobne produkty, o niskiej cenie jednostkowej jest funkcjonalność umożliwiająca wprowadzenie minimum logistycznego. System sprzedaży dla branży elektronicznej posiada rozwiązanie, które pozwala zdefiniować minimalną ilość lub wartość produktów, którą klient musi kupić, aby złożyć zamówienie. Funkcjonalność pozwala również określić wielokrotności danego produktu, niezbędne do realizacji zlecenia. W momencie, gdy nie zostało osiągnięte wymagane minimum, system sprzedaży dla branży elektronicznej wyświetla stosowną informację.

  • Uporządkowanie systemu wielkości zamówień
  • Redukcja kosztów obsługi pojedynczego zamówienia poprzez ustawienie wszystkich atrybutów związanych z produktem, jego ceną i ilością
  • Eliminacja zamówień nierentowych na firmy, dzięki ustaleniu minimalnej kwoty oraz ilości zamówienia

Tworzone przez i-systems systemy sprzedaży dla branży elektronicznej:

  • Maritex
  • Niviss

W przedsiębiorstwach, prowadzących działalność w modelu B2B, zachodzi wiele indywidualnych procesów. Nowoczesny system sprzedaży dla branży elektronicznej powinien wspierać kluczowe obszary firmy, poprzez automatyzację oraz funkcjonalności usprawniające codzienną pracę. Przed wdrożeniem dedykowanego systemu sprzedaży przeprowadzamy szczegółową analizę biznesową. Dzięki niej, poznajemy najważniejsze dla przedsiębiorstwa potrzeby biznesowe i dopasowujemy rozwiązania do realizacji konkretnych celów.

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.