System sprzedaży dla branży elektronicznej, zintegrowany z systemem ERP umożliwia sprawne zarządzanie zasobami firmy. Automatyzacja procesów kupna i sprzedaży pozwala na znaczną oszczędność czasu i uniknięcie ewentualnych pomyłek.
Sprzedaż skierowana na klienta hurtowego często związana jest z rocznymi umowami handlowymi, limitami kupieckimi, czy specjalnymi ofertami cenowymi. Nowoczesny system sprzedaży dla branży elektronicznej posiada funkcjonalności, które umożliwią kontrahentom: sprawdzenie historii ich zamówień, śledzenie statusu przesyłki, wgląd do faktur, kontrolę stanu limitu kupieckiego, a nawet dostęp do bazy wiedzy.
Współpraca z klientem hurtowym wymaga elastyczności ofertowej. Dedykowane rozwiązanie systemu sprzedaży umożliwia tworzenie spersonalizowanych ofert dla konkretnych klientów biznesowych. W sytuacji, gdy klient chce złożyć szczególne zamówienie (np. znacznie większe niż zazwyczaj), z poziomu koszyka może poprosić o specjalną ofertę na ten, konkretny zakup.
Przedsiębiorstwa oferujące sprzedaż elementów elektronicznych potrzebują funkcjonalności, które ułatwiłyby kontrahentom składanie jednocześnie zamówień dla kilku swoich klientów docelowych. Chcąc usprawnić proces zamówień hurtowych i zwiększyć możliwości zakupowe klientów biznesowych, warto wdrożyć multikoszyk. System sprzedaży dla branży elektronicznej powinien posiadać rozwiązania, które umożliwią klientowi B2B, podczas składania zamówień, zdefiniowanie listy swoich klientów docelowych oraz równoległe komponowanie dla nich zamówienia w dedykowanych koszykach.
Prowadząc działalność oferującą szeroki zakres asortymentowy, niezwykle istotnym elementem jest wdrożenie w sklepie funkcjonalności, które pozwolą na łatwe wyszukanie potrzebnych produktów. Dedykowany system sprzedaży dla branży elektronicznej posiada rozwiązania, które umożliwią znalezienie odpowiedniego towaru po nazwie, kodzie, wariantach, opisie, producencie, czy słowach kluczowych. Funkcjonalność podpowiada również, jaki produkt może być wyszukiwany w sytuacji, gdy klient nie podał poprawnie zapytania np. wpisał nazwę bez polskich znaków lub z literówką.
Nierzadko, specyfika sprzedawanego produktu sprawia, że karta produktu w sklepie musi posiadać dodatkowe załączniki lub spory content. System sprzedaży dla branży elektronicznej, tworzony przez i-systems, pozwala na tworzenie rozbudowanych kart produktowych. Mogą one zawierać między innymi: obszerne opisy, formularze, opinie, załączniki, piktogramy czy materiały video. Jednocześnie, zwracamy szczególną uwagę na przejrzystość i czytelność strony.
Sprzedając poza granice kraju warto skorzystać z rozwiązania, które umożliwi sprawne zarządzanie różnymi stawkami podatku od towarów i usług. Dedykowane funkcjonalności pozwolą: skonfigurować odpowiednie stawki VAT dla każdego kraju dostawy, określić odpowiedni podatek dla sprzedaży detalicznej i hurtowej oraz automatycznie przeliczyć wartości netto/brutto, w czasie rzeczywistym.
Szczególnie istotnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które oferują drobne produkty, o niskiej cenie jednostkowej jest funkcjonalność umożliwiająca wprowadzenie minimum logistycznego. System sprzedaży dla branży elektronicznej posiada rozwiązanie, które pozwala zdefiniować minimalną ilość lub wartość produktów, którą klient musi kupić, aby złożyć zamówienie. Funkcjonalność pozwala również określić wielokrotności danego produktu, niezbędne do realizacji zlecenia. W momencie, gdy nie zostało osiągnięte wymagane minimum, system sprzedaży dla branży elektronicznej wyświetla stosowną informację.
W przedsiębiorstwach, prowadzących działalność w modelu B2B, zachodzi wiele indywidualnych procesów. Nowoczesny system sprzedaży dla branży elektronicznej powinien wspierać kluczowe obszary firmy, poprzez automatyzację oraz funkcjonalności usprawniające codzienną pracę. Przed wdrożeniem dedykowanego systemu sprzedaży przeprowadzamy szczegółową analizę biznesową. Dzięki niej, poznajemy najważniejsze dla przedsiębiorstwa potrzeby biznesowe i dopasowujemy rozwiązania do realizacji konkretnych celów.