Sie können zu Versionen der Seite wechseln, deren Inhalt Ihrem Standort entspricht.

You can switch page to the version whose content is matched to your location.

Tworzymy kompletną platformę e-commerce, odpowiadającą na potrzeby Twojego biznesu

Case Study e-commerce: Dalia

Dalia to firma z branży bieliźniarskiej, która specjalizuje się w sprzedaży eksluzywnej bielizny damskiej. Do produkcji wykorzystuje najwyższej jakości materiały. Hafty do biustonoszy sprowadzane są z Włoch, Szwajcarii, Austrii oraz Francji. Dalia posiada niezwykle bogaty wybór wzorów, modeli i rozmiarów.

Zobacz online

Firma na polskim rynku funkcjonuje od ponad 20 lat i od początku swojej działalności stara się być synonimem piękna, elegancji i komfortu. Dalia to również sieć sklepów stacjonarnych. Część z nich to salony firmowe, reszta działa na zasadzie franczyzy. Produkty marki Dalia można odnaleźć w ponad 80 partnerskich sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Potrzeba zmiany sklepów spowodowana była trzema głównymi czynnikami. Pierwszy z nich to stare rozwiązania interfejsu i obsługi zamówień w poprzednim sklepie. Druga rzecz to brak możliwości korzystania ze sklepu na coraz bardziej popularnych urządzeniach mobilnych. Trzecia rzecz to brak automatycznego uaktualniania w sklepie internetowym stanów magazynowych z naszym systemem ERP.

— Tomasz Włodarczyk, Wiceprezes Dalia

Przed przystąpieniem do prac developerskich marka bazowała na dwóch odrębnych stronach: wizerunkowej oraz sklepie internetowym. Po wdrożeniu, w ramach jednej marki, działają dwa sklepy - z opcją sprzedaży detalicznej i ten skierowany do klienta hurtowego.

Korzyści responsive web design

To naturalne, że klientki chcą mieć nieograniczony dostęp do oferty swojego ulubionego sklepu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom sklep Dalia został przygotowany według rozwiązania responsive web desing, które pozwala na prawidłowe wyświetlanie strony bez względu na rodzaj urządzenia. Strona responsywna nie tylko pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów ale również obniża wydatki związane z utrzymaniem strony. Jest zdecydowanie bardziej intuicyjna, co umożliwia łatwiejsze wprowadzanie zmian oraz korzystnie wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce.

Innowacyjna karta produktu

Nowa strona to nie tylko nowoczesny, bardziej przejrzysty layout ale również nowoczesna karta produktu, prawdopodobnie pierwsza taka w Polsce. W jej obrębie, w kategorii kostiumów kąpielowych, została wprowadzona możliwość tworzenia różnorodnych zestawów. Klientki mogą same zdecydować jaki rozmiar i rodzaj fig chcą dopasować do wybranego wcześniej biustonosza. W przypadku sklepu hurtowego na karcie produktu istnieje możliwość wybrania wielu rozmiarów jednocześnie. Nowy sklep posiada również galerię produktową w formie lookbook’a, która pozwala na atrakcyjne zaprezentowanie dostępnego towaru.

Widok karty produktu

Preorder czyli zamówienia przedpremierowe

Podczas wdrożenia została wprowadzona możliwość składania zamówień przedpremierowych (preorderów). Dzięki takiemu rozwiązaniu klientki mogą zamawiać w sklepie produkty, których premiera jest dopiero zaplanowana. Data premiery podana jest na karcie produktu, a oznaczenie „preorder” znika w momencie wprowadzenia danego towaru do regularnej sprzedaży. W panelu administracyjnym status takiego zamówienia również zmienia się automatycznie.

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych

Sprawna realizacja zamówień w sklepie internetowym to jeden z kluczowych czynników, który wpływa na poziom obsługi klienta w każdej firmie. W trakcie prac przeprowadzona została integracja z programem magazynowo-księgowym Hermes SQL. Szybki dostęp pracowników do informacji niesie za sobą konkretne korzyści:

  • szybką obsługę zamówień,
  • zapewnienie podwójnej ochrony danych, które są kopiowane z systemu ERP i przechowywane na serwerach,
  • realną kontrolę całej sprzedaży w jednym systemie,
  • eliminuje występowanie błędów.

Nad utrzymaniem aktualnej bazy czuwa integrator, który “wyzwala” się automatycznie lub na żądanie użytkownika, co pozwala na stały dostęp do aktualnych informacji.

Kluczowa dla nas była automatyczna i systematyczna aktualizacja stanów magazynowych w sklepie internetowym. Brak takiego rozwiązania powodował ponoszenie przez nas dodatkowych kosztów oraz niejednokrotnie rodził frustracje u naszych klientów, a nam zależy przecież aby byli oni zawsze zadowoleni z naszych usług.

— Tomasz Włodarczyk, Wiceprezes Dalia

Szybkość realizacji ma znaczenie

Nowy sklep posiada moduł menadżera wysyłek, który znacznie przyśpiesza i ułatwia realizację zleceń. Jest to moduł umożliwiający wysyłkę danych do firmy kurierskiej bez konieczności logowania do jej panelu. Administrator sklepu nie musi tracić czasu na żmudne adresowanie przesyłek czy kopiowanie danych, a etykiety może wydrukować automatycznie po wysłaniu listy do kuriera.

Moduł lokalizacji

Nowy sklep daje również możliwość zlokalizowania sklepu stacjonarnego, w którym dostępne są produkty marki. Wyszukiwanie salonów odbywa się za pomocą dwóch opcji: wpisania miejsca zamieszkania bądź miasta, w którym chce się odnaleźć salon. Wszystkie sklepy z produktami marki Dalia oznaczone są w zakładce „Znajdź salon” na interaktywnej mapie.

Moduł lokalizacji

Dalia to firma, która stara się dynamicznie reagować na zmieniające się warunki rynku e-commerce. Wychodząc naprzeciw stawianym oczekiwaniom został stworzony system, który umożliwa sprawną i szybką obsługę klienta, zapewnia szeroki dostęp do oferty, a także daje dużą możliwość personalizowania zakupów.

Opinia wiceprezesa firmy Dalia

Doświadczenie zdobyte podczas realizacji podobnych projektów, zespół kompetentnych pracowników, szeroki wybór możliwych do zastosowania rozwiązań i modułów, znajomość integracji z systemem ERP Hermes SQL, atrakcyjnie wizualnie projekty wykonanych sklepów sprawiły, że to właśnie i-systems zostali wykonawcą naszego projektu.
Z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę i-systems jako wykonawcę nowoczesnych, funkcjonalnych, responsywnych i estetycznych sklepów internetowych, które wykorzystują najlepsze dostępne rozwiązania w tym zakresie.

— Tomasz Włodarczyk, Wiceprezes Dalia

Zobacz następny Case ›

Tagi

integracja z Hermes SQL

sprzedaż hurtowa B2B

zakupy mobilne

sprzedaż detaliczna eCommerce

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.