Case Study e-commerce: Li Parie

Li Parie, to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży bieliźniarskiej. Wyróżnia ją niezwykle bogata oferta. W swoim asortymencie Li Parie posiada bieliznę autorstwa znanych projektantów i duży wybór gorsetów, kostiumów kąpielowych i akcesoriów.

Zobacz online

Sieć Li Parie zajmuje się sprzedażą i edukacją swoich klientek. Jako jedna z pierwszych w Polsce, zajęła się profesjonalnym doborem bielizny, tzw. brafittingiem. Swoim klientkom oferuje „bieliźniane metamorfozy całego ciała” oraz tzw. body coaching - warsztaty poznania i komunikacji z własnym ciałem. W ofercie sklepu znajdują się też usługi gorseciarskie - możliwość przerabiania biustonoszy pod indywidualne potrzeby klientek (w tym oferta dla matek karmiących i amazonek).

Nasz poprzedni sklep internetowy miał już kilka lat. Chcieliśmy zmienić dotychczasową stronę na taką, która byłaby nowoczesna i dostosowana do aktualnych standardów w e-commerce. Zdecydowaliśmy się na i-systems ze względu na dobre opinie w internecie i nagrody jakie zostały przyznane firmie.

— Anna Osman-Sycik, Li Parie Lingerie

Nowa strona sklepu Li Parie została stworzona w oparciu o rozwiązanie responsive web design, co pozwala na prawidłowe wyświetlanie wszystkich jej elementów niezależnie od rodzaju wykorzystywanego urządzenia. Stworzenie nowego layoutu oparto o zasadę mobile first. Taki sposób rozplanowania prac (od wersji mobilnej, a dopiero później desktopowej) sprawia, że sklep jest prostszy w utrzymaniu oraz daje większe możliwości rozwoju. Strona responsywna to również sposób na dotarcie do większej liczby klientów oraz wpływ na lepsze pozycjonowanie strony.

Dopasowanie oferty pod indywidualne potrzeby klientek

Na karcie produktu zastosowane zostały multiwarianty. Klientki sklepu, po wyborze konkretnego modelu, mogą opierać zakup biustonosza bazując na trzech kryteriach: kolorze, obwodzie pod biustem oraz rozmiarze miseczki. Dzięki temu mają większe możliwości dopasowania produktu pod ich indywidualne potrzeby.

Widok karty produktu

Porady eksperta online

Sieć salonów Li Parie chciała zostać pierwszym sklepem w Polsce, który w zakresie swoich usług miałby profesjonalny brafitting online. Taka możliwość została wprowadzona dzięki zastosowaniu videochatu. Włączając tę funkcję w systemie, administrator ma możliwość udzielania swoim klientkom porad eksperckich online.

Tworzenie listy rzeczy ulubionych

Podczas wdrożenia stworzono dodatkową funkcjonalność - przechowalanię produktów, tzw. wishlistę. W odróżnieniu do typowej przechowalni, ta działająca w nowym sklepie Li Parie umożliwia dodawanie rzeczy do ulubionych, bez konieczności wchodzenia na kartę produktu. Dodawanie produktów na wishlistę odbywa się za pośrednictwem specjalnego buttona w kształcie serduszka.

Wirtualny spacer po salonach sprzedaży

Sklep internetowy Li Parie, to dla klientek nie tylko możliwość szczegółowego zapoznania się z aktualną ofertą, ale również okazja do poznania wnętrz stacjonarnych salonów sprzedaży. Sieć posiada cztery takie punkty. Wirtualny spacer po sklepach stacjonarnych marki jest możliwy dzięki zastosowaniu zdjęć sferycznych 360 stopni. Taki sposób prezentacji punktów sprzedaży stacjonarnej nie tylko uwiarygadnia firmę w oczach potencjalnych klientek, ale też podnosi jej prestiż.

Wirtualny spacer po salonach

Autodoładowywanie produktów

W nowym sklepie Li Parie zastosowano autodoładowywanie produktów. To wygodna funkcjonalność, która pozwala na swobodne przeglądanie produktów, zwalaniając klientkę od konieczności klikania w dodatkowe przyciski służące do rozwijania oferty.

Atrakcyjne profity dla zarejestrowanego klienta

Do systemu wprowadzony został moduł bonów urodzinowych, który konfigurowany jest z poziomu panelu klienta. Administrator sklepu ma możliwość ustalenia terminu, w jakim bon powinien zostać wysłany, jego wartości oraz okresu ważności. Po określeniu tych ustawień bony wysyłane są do wszystkich zarejestrowanych klientów automatycznie.

Dodatkowo istnieje możliwość wykupienia kart podarunkowych, które dostępne są w pięciu wariantach kwotowych. Bony są do pobrania w formacie wirtualnym bądź drukowanym. Można je wykorzystać w sklepie stacjonarnym lub internetowym. Podczas wdrożenia wprowadzono też program lojalnościowy, za pośrednictwem którego przyznawane są punkty za każdą traksakcję wykonaną przez zalogowanego klienta. Zgromadzone punkty klient może wymieniać na prezenty. Lista dostępnych prezentów widoczna jest na jego koncie.

Usprawnienie procesów sprzedaży

Nowy sklep Li Parie został zintegrowany z programem magazynowo-księgowym ERP Retilia. Integracja nastąpiła za pośrednictwem API, które zostało udostępnione klientowi przez i-systems. Zakres tej integracji umożliwił:

  • podstawową synchronizację danych,
  • systematyczną aktualizację cen i stanów magazynowych,
  • zarządzanie dokumentami (automatyczne rezerwacje w ERP, wymiana dokumentów, itd.),
  • przekształcanie zamówień w PA/FV.

Integracja z systemem ERP to korzyść zarówno dla pracowników, którzy mają stały dostęp do aktualnych informacji, ale i dla klientów, którzy mogą liczyć na sprawną realizację zamówień. To wszystko wpływa na jakość obsługi w sklepie oraz wyższy poziom zadowolenia klienta.

Rezultaty wdrożenia

Obecnie sklep Li Parie to nowoczesna i responsywna strona e-commerce, zgodna z aktualnymi trendami. To również szereg ciekawych funkcjonalności zastosowanych w sklepie (multiwarianty, videochat, wishlista, etc.), nietuzinkowy sposób prezentacji stacjonarnych salonów oraz automatyzacja procesów wpływających na usprawnienie sprzedaży.

Zobacz następny Case ›

Tagi

integracja z Retilia

integracja kanałów sprzedaży

mobile eCommerce

eCommerce w sprzedaży detalicznej

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami Zadzwoń, napisz lub zostaw numer telefonu

Strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.